Λαμπερό νεανικό δέρμα – σωστή διατροφή

30 Αυγούστου 2018

 Στο βιβλίο του «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΕΕΣ & ΩΡΑΙΕΣ” ο Καθηγητής Παθολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών Στέφανος Καραγιαννόπουλος γράφει:

 

ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΣΑΣ

 

Πώς γίνεται πιο υγιές και πιο λαμπερό 

 

Μερικοί άνθρωποι καταφέρνουν να διατηρούν το δέρμα τους νεανικό παρά την ηλικία τους. Ο πολύς ήλιος καίει το δέρμα, ενώ η καλή διατροφή το σώζει. Ποια μυστικά κρύβουν οι τροφές που προστατεύουν το δέρμα μας; Ιατρικά, είναι γνωστό ότι η χρονολογική ηλικία του δέρματος και η βιολογική του γήρανση είναι ανεξάρτητες. Η ταχύτητα με την οποία το δέρμα μας χάνει τη νεανικότητά του εξαρτάται μόνο από εμάς. Τα προϊόντα περιποίησης του δέρματος δεν κάνουν θαύματα. Για να κρατήσουμε το δέρμα λαμπερό, χρειάζεται οριστική αντιμετώπιση, που συνδυάζει αλλαγές: στο φαγητό, με πολλά φυτικά προϊόντα, στο νερό, με μεγάλες ποσότητες, στο περιβάλλον, μακριά από το σύννεφο της Αθήνας και της ηλιακής ακτινοβολίας και τέλος στην ψυχή, με αισιόδοξο βλέμμα στο μέλλον. Το δέρμα γύρω από τα μάτια χρειάζεται συνεχώς προστασία. Αυτό σημαίνει αντηλιακή λοσιόν κάθε πρωί και ενυδατική κάθε βράδυ. Αποφύγετε με κάθε θυσία το αλκοόλ, το αλάτι και τον καφέ. Όλα προκαλούν αφυδάτωση και νεανικό δέρμα σημαίνει ενυδατωμένο δέρμα. Το τσιγάρο γερνάει το δέρμα το κάνει σαν «τσιγαρόχαρτο», επειδή του προκαλεί το πιο γνωστό «ανθρωποκτονικό στρές», το «οξειδωτικό στρες».

 

Γι’ αυτό, τραφείτε με αντιοξειδωτικές τροφές, χυμούς από πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ, σαγκουίνι, βερίκοκα, φράουλες, αχλάδια, μήλα, μπανάνες. Όλα τους αποτελούν μοναδικές ασπίδες προστασία για τον οργανισμό.

 

Τα κύτταρα προστατεύονται και με τις αντιοξειδωτικές βιταμίνες Α, C και Ε. Αυτές βρίσκονται στα «χρυσοκίτρινα φρούτα” (πορτοκάλια, βερίκοκα, πεπόνια) και στα «βαθυπράσινα» λαχανικά (σπανάκι, μπρόκολα, πιπεριές). Ένα δέρμα χωρίς ρυτίδες καθρεφτίζει γαλήνη στην ψυχή.

 

 

Μοιράσου:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *