Δέρμα από «βελούδο»

17 Σεπτεμβρίου 2018

Στο βιβλίο του «ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΝΕΕΣ & ΩΡΑΙΕΣ»  γεμάτες υγεία και ευεξία

ο Καθηγητής Παθολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών  Στεφ. Ι. Καραγιαννόπουλος γράφει :

 

 Δέρμα απο «βελούδο»

Πως να το αποκτήσετε…

 

 Όταν πλένετε το πρόσωπό σας, χρησιμοποιήστε κρύο νερό (ποτέ ζεστό) και προϊόντα ντεμακιγιάζ. Τα λιπαρά δέρματα χρειάζονται καθαρισμό δύο ή τρεις φορές την ημέρα.

 

• Μετά το μπάνιο, σκουπίστε απαλά το δέρμα και ενυδατώστε το με μια κρέμα, αποφεύγοντας όμως αυτές που περιέχουν οινόπνευμα. Φροντίστε ώστε το δέρμα σας να είναι δροσερό και ενυδατωμένο.

 

• Πριν από τον καθαρισμό του προσώπου, αφαιρέστε το μακιγιάζ. Χρησιμοποιήστε βαμβάκι, για να μην ερεθίσετε τους ευαίσθητους ιστούς γύρω από τα μάτια.

 

• Χρησιμοποιήστε καλλυντικά κατάλληλα για τον τύπο του δέρματός σας, με βάση το λάδι για τις ξηρές επιδερμίδες και με βάση το νερό για τις λιπαρές.

 

• Διαλέξτε προσεκτικά το σαπούνι σας. Προτιμήστε λιπαρά μη αφρώδη σαπούνια, που καθαρίζουν χωρίς να διαταράσσουν τη φυσική υγρασία του δέρματος. Τα μοσχοσάπουνα και τα αντισηπτικά ξηραίνουν την επιδερμίδα. Τα νέα αφροντούς σέβονται περισσότερο την υγρασία του δέρματος.

 

 Μη χρησιμοποιείται κοινά σαπούνια για το πλύσιμο του προσώπου, γιατί ξηραίνουν το δέρμα. Απομακρύνετε το μακιγιάζ με κάποιο από τα ειδικά (συνήθως ελαιώδη) ποϊόντα και πλυθείτε με άφθονο νερό.

 

• Μην πλένετε με οποιοδήποτε σαπούνι την περιοχή των γεννητικών οργάνων. Προτιμήστε κάποιο που διαπιστωμένα δεν ερεθίζει το δέρμα.

 

• Μετά το κολύμπι, είτε σε πισίνα είτε σε θάλασσα, αλλάξτε το μαγιό σας και σπουπίστε καλά το δέρμα σας. Πάνω του μένουν μικρόβια, που πολλαπλασιάζονται ταχύτατα.

 

 Γυμναστείτε. Οι αεροβικές ασκήσεις συμβάλλουν στην καλύτερη αιμάτωση και οξυγόνωση της επιδερμίδας, δυναμώνουν το δέρμα και το βοηθούν να διατηρήσει την υγρασία που έχει ανάγκη.

 

• Αν πρόκειται να βγείτε, μην αφήνετε το μπάνιο για την τελευταία στιγμή. Τουλάχιστον 30 λεπτά είναι απαραίτητα για να αναπληρώσει το δέρμα τα λιπαρά συστατικά που του αφαιρεί το σαπούνι.

 

• Να πλένετε τα χέρια σας συχνά με σαπούνι που δεν ξηραίνει το δέρμα. Είναι ο καλύτερο τρόπος για να αποφύγετε τις ιώσεις. Χρησιμοποιήστε μια προστατευτική κρέμα για τα χέρια κατά τη διάρκεια της ημέρας.

 

• Να πίνετε πολλά υγρά. Όταν ο οργανισμός είναι καλά ενυδατωμένος, η επιδερμίδα είναι λιγότερο ευπρόσβλητη.

 

• Αποφύγετε τροφές με πολύ αλάτι, γιατί συντελούν στην αφυδάτωση των κυττάρων λόγω κατακράτησης νερού στα αγγεία. Προτιμήστε τροφές με βιταμίνη Α (καρότα, γλυκοπατάτες, μπρόκολα, βερίκοκα, ροδάκινα) και βιταμίνη Ε (δημητριακά, όσπρια, καλαμπόκι, ελαιόλαδο, ξηροί καρποί).

 

• Μην ερεθίζετε το δέρμα στην περιοχή της μασχάλης χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε αποσμητικό. Χρησιμοποιήστε αντιιδρωτικά που δεν περιέχουν άλατα αλουμινίου, τα οποία φράζουν τον ιδρωτοποιό αδένα.

Μοιράσου:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.